French - English technical dictionary

système informatisé de réservation
computerised reservation system
international trade / general - iate.europa.eu
système informatisé de réservation
computer reservation system
information technology and data processing / air and space transport - acta.es iate.europa.eu
Elle a fait référence à la participation quelle-même et Martinair détiennent dans le capital de voyagistes et à sa participation dans un système informatisé de réservation.

KLM referred to its and Martinair's shareholding in tour operators and to its participation in a computer reservation system.

general - eur-lex.europa.eu
En guise de réponse, KLM explique brièvement quelle-même et Martinair détiennent chacune dans un voyagiste une participation qui ne leur en donne pas le contrôle et quelle détient une participation dans un système informatisé de réservation.

In response to this KLM briefly explains that KLM and Martinair each have a non-controlling participation in a tour operator and that KLM has a share in a computer reservation system.

general - eur-lex.europa.eu
système informatisé de réservation
computerized reservation system
information technology and data processing / general - iate.europa.eu
Le système de réservation en ligne prend les codes du système informatisé de réservation utilisé par les agents de voyage professionnels et les traduit en un langage qui est plus facile à comprendre pour un voyageur normal.

The online reservation system translates Computerized Reservation System (CRS) codes used by professional travel agents into language that is more easily understood by a typical traveler.

information technology and data processing - wipo.int


Millions of translations categorized by activity in 28 languages