English - French technical dictionary

reducing machine
tour à réduire
mechanical engineering - techdico

English - French translation in context

The present disclosure relates to a material reducing machine including a rotary reducing component positioned at least partially within a reducing chamber.

La présente invention concerne une machine à réduire un matériau, comprenant un composant rotatif de réduction positionné au moins partiellement à l'intérieur d'une chambre de réduction.

food technology - wipo.int
The invention pertains to providing cut outs in the side of the materials reducing machine and positioning the rotor bearing housing to allow access to and the ability to remove screens from the side of the materials reducing machine.

L'invention permet de couper les matériaux sur le côté du déchiqueteur de matériaux et de placer l'enveloppe de rotor de façon à permettre l'accès et le remplacement du tamis par le côté.

food technology - wipo.int
By retaining the lubrication, bearing life is extended, dramatically reducing machine downtime.

Du fait que le mécanisme de graissage est protégé, la durée de vie du roulement est prolongée, ce qui réduit très sensiblement le temps d'arrêt des machines.

mechanical engineering - wipo.int
A reducing machine having an air cooled cutting discs is disclosed.

L'invention concerne une machine réductrice pourvue de disques de coupe refroidis par l'air.

food technology - wipo.int
A hammer (26A) for mounting to and rotary movement by a rotor of a material reducing machine.

Marteau (26A) oscillant destiné à être monté sur et entraîné en rotation par un rotor de machine à broyer des matériaux.

food technology - wipo.int
The present disclosure relates to a material reducing machine convertible between a grinding configuration and a chipping configuration.

La présente invention porte sur une machine à broyer des matériaux, convertible entre une configuration de broyage et configuration de hachage.

food technology - wipo.int


Millions of translations categorized by activity in 28 languages